Archivo por meses: mayo 2017

Euskararen aldeko kanpaina

Aurreko astean ikasturte honetako euskararen aldeko bigarren kanpaina izan genuen gure eskolan.

Ekintza desberdin asko antolatu genituen: Euskal kirolak, Saski-naski jolasa, dantza tailerra, eta abar… Ekintza nagusia ostiraleko Pintxo Eguna izan zen. Pintxo egunean, astean zehar prestatutako errezetak aurrera ateratzen ditugu eskolako ikasgela guztietan. Mundu guztiari aurkeztu eta gero, guztion artean jaten ditugu. Bai goxo gauza guztiak!! Argazki batzuk aurkeztuko dizkizuegu zuek ere ikusteko!

Argazki guztiak – Todas las fotos

Asteari amaiera emateko eskolako patioan guztiok batera euskal dantza bat egin genuen. Bideo labur bat ere badaukagu.

Maiatzak 23-ko greba – Jornada de huelga para el día 23 de mayo

Familia agurgarriok:

Bihar, asteartea, maiatzaren 23an grebarako deialdia dago unibertsitatez besteko hezkuntza publikoaren sektorean (Irakasleak, Hezkuntza Bereziko Hezitzaileak, Sukaldari eta Garbitzaileak, Haurreskoletako Hezitzaile eta Langileak). Gure ikastetxean honako pertsonek bat egingo dute deialdiarekin:

• % 63 irakasle.
  • %25 sukaldari.
  • %0 hezitzailea.

Estimadas familias:

Mañana, martes, día 23 de mayo, está convocada huelga en el sector de la enseñanza pública no universitaria (Maestros/as, auxiliares, cocineros/as, sector de limpieza, trabajadores/as y auxiliares de Haurreskolak). En nuestro centro se sumarán a dicha convocatoria:

–          63% profesores/as.

–          25% de las cocineras/os.

–         0% de auxiliares

LA DIRECTORA

Giltzak – Llaves encontradas

Kaixo guztioi: Atzo gure ikasle batzuek argazkiko giltzak topatu zituzten eskolaren ondoan. Dirudienez furgoneta zuri batetik erori ziren irtetzeko orduan. Zuzendaritzan gordeta ditugu.

IMG_3429

Muy buenas a tod@s: Ayer por la tarde unos alumnos del centro encontraron las llaves de la foto junto a la salida. Al parecer se cayeron desde una furgoneta blanca. Las tenemos guardadas en dirección.

Internet eta sare sozialei buruzko hitzaldia – Charla sobre internet y redes sociales

Hurrengo asteko ostegunean, maiatzak 18, arratsaldeko 17:00etan gurasoei bereziki zuzendutako internet eta sare sozialei buruzko hitzaldi bat antolatu dugu eskolan. Zuen zain egongo gara.

Hona hemen laster jasoko duzuen zirkularra:

Logo-internet-sem-fio

El próximo jueves día 18 de mayo a las 17:00 de la tarde tendrá lugar la charla sobre internet y uso de las redes sociales especialmente diseñada para padres y madres. Os esperamos.

En el link superior podéis encontrar la circular que recibiréis en breve en vuestros domicilios.